גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
http://www.yosmusic.com
  • עמוד ראשי
  • הזמנת כרטיסים ושימוש באתר – שאלות ותשובות

הזמנת כרטיסים ושימוש באתר – שאלות ותשובות

הזמנה ותשלום

איך בוחרים הופעות באתר?

בצד הימני של רוב עמודי האתר נמצא תפריט מופעים הממויין לפי סוגים. בהמשך, למטה, ישנו לוח תאריכים, בו אפשר לראות את המופעים לפי תאריכים (בוחרים בלחיצת עכבר). בחלקם העליון של עמודי האתר נמצאת שורת חיפוש כללי.

איך מזמינים כרטיסים באתר?

בעמוד המופע יש ללחוץ על הכפתור "רכישת כרטיסים". כך מגיעים לדף המכירה. קיימים שני סוגי כרטיסים: כרטיסים עם מקומות מסומנים וכרטיסי כניסה חופשיים (ללא מקום שמור).

אם קיימת אופציה לבחור מקומות בצבע, יש לבחור בלחיצת העכבר. אם המקומות הם לא מסומנים, יש לבחור את מספר הכרטיסים הרצוי ברשימה נפתחת

בשלב הבא של ביצוע הזמנה יש למלא את כל השדות למטה: שם המשפחה והשם פרטי של המזמין שאמור לקבל את הכרטיסים, תעודת זהותו, טלפון ודואר אלקטרוני. לאחר מכן יש ללחוץ על הכפתור "שלמו עבור ההזמנה". כרטיסיך ישמרו במערכת למשך 15 דקות מרגע הלחיצה על הכפתור. במידה והתשלום לא יתבצע בפרק הזמן הזה, ההזמנה תתבטל באופן אוטומטי והכרטיסים שוב יועמדו למכירה.

האם ניתן להזמין כרטיסים בטלפון?

היות ומדובר בקופה הפועלת אונליין, אין אפשרות להזמין כרטיסים בטלפון. עם זאת, ניתן לשלם עבור ההזמנה בטלפון לאחר ביצוע ההזמנה באתר. במקרה זה יש להתקשר לשירות לקוחות לצורך תשלום עבור הזמנה שבוצעה באינטרנט, אך טרם שולמה.

נציגי שירות לקוחות מבצעים גם ביטולי הזמנות דרך הטלפון במידת הצורך.

איך משלמים עבור הזמנה?

יש לשלם רק באמצעות כרטיסי אשראי. לאחר ביצוע ההזמנה נא לעבור לעמוד התשלום. אפשר לשלם דרך האתר תוך מילוי פרטים של כרטיס האשראי או באמצעות הטלפון שמספרו מופיע בדף התשלום.

בזכותה של הנהלת קופת BRAVO לבטל כל הזמנה שלא שולמה.

האם ניתן לפרוס את הסכום לתשלומים?

קיימת אפשרות לשלם במספר תשלומים ללא ריבית. לאחר ביצוע הזמנה המערכת נותנת אופציה לבחור במספר תשלומים.

האם השימוש בכרטיסי אשראי באתר מוגן?

עמוד התשלום מאובטח ומוגן באמצעות מנגנוני אבטחה מתקדמים ומועבר ישירות לחברת האשראי באופן מוצפן. לנו נמסר רק אישור התשלום. במטרה לשמור על סודיות מוחלטת במערכת לא נשמרים פרטי כרטיסי האשראי של לקוחותינו, לכן לאדם אחר אין סיכוי לקבל את הפרטים. במידה ושילמת דרך האתר, אפילו נציגי שירות לקוחות שלנו לא יכולים לראות את מספר הכרטיס שהוכנס. בכל מקרה, לפי בחירתך ניתן לשלם בשתי דרכים: דרך האתר או דרך הטלפון.

קבלת ההזמנה

איך מקבלים את הכרטיסים?

לרוב המופעים באתרי בראבו הכרטיסים הם אלקטרוניים עם סימון ברקודים בשורת המועד. אחרי התשלום לאימייל שצוין בהזמנה נשלח אישור הזמנה עם כפתור כרטיסים. ברקודים של הכרטיסים לפי הקישור באישור ההזמנה יופיעו רק ביום המופע. גם כן, יום לפני המועד/במועד המופע תשלח הודעת סמס עם כרטיסים אלקטרוניים לנייד שצוין בהזמנה – יש ללחוץ על הקישור בהודעה הזו. בנוסף לכך ניתן לפתוח את הכרטיסים ישירות באתר דרך ההזמנות שלי .בשורת ההזמנה – פרטים – ללחוץ על הקישור למעלה לעבור לכרטיסים. אין שום צורך בהדפסה, יש לפתוח את הכרטיסים בנייד לסריקה בעת כניסה לאולם. רק למעט מופעים כרטיסים לא אלקטרוניים. במקרה זה אין סימון ברקוד בשורת המועד והכרטיסים מקבלים בקופת המקום לפי אישור הזמנה.

שינויים בהזמנה

האם ניתן לשנות את ההזמנה שלי?

ניתן לשנות את פרטי מקבל הכרטיסים בהזמנה - אך זאת לא יאוחר מ-24 שעות לפני תחילת המופע. לצורך כך כנסו למדור ההזמנות שלי והכניסו את השינויים הנדרשים. או, לחילופין, לשלוח את אישור הזמנה לבן אדם אחר. שינויים במקומות ישיבה בהזמנה שכבר שולמה כרוכים בביטול הזמנה קיימת ובביצוע הזמנה חדשה.

ביטול הזמנה

האם ניתן לבטל עסקה או להחליף כרטיסים למועד אחר?

קיימת אפשרות לביטול עסקה או להחלפת כרטיסים לתאריך אחר, וזאת עד 7 ימים לפני מועד ההופעה (לא כולל מועד ההופעה). במקרה של ביטול ההזמנה החזר כספי לכרטיס האשראי יתבצע בקיזוז 5% מסכום ההזמנה. אם ברצונך לא להפסיד 5% מסכום ההזמנה, ניתן לבטל את ההזמנה ולהעביר את הסכום ליתרת זכות במערכת קופת BRAVO! לתקופה בלתי מוגבלת. תמיד ניתן לממש את יתרת הזכות ברכישת כרטיסים אחרים. לביטול הזמנה, או העברת תשלום להזמנה חדשה יש להיכנס למדור ההזמנות שלי.

מה קורה עם הכרטיסים שלי במקרה של ביטול או דחיית ההופעה?

במקרה של ביטול או דחיית ההופעה אנו מודיעים על כך ללקוחותינו בהודעות סמס ובאימייל. במקרה של ביטול או אם מועד החדש לא התאים - מחזירים את סכום התשלום המלא לכרטיס האשראי באמצעותו שילמת.

לא יכולתי להגיע להופעה. האם אני זכאי/ת לקבל החזר כספי?

במידה ולא הגעת להופעה, בלא כל קשר לסיבות אי ההגעה, אנו לא מחזירים את הכסף ששילמת עבור הכרטיסים.

מידע כללי

האם ניתן לקבל בטלפון מידע נוסף שלא מופיע באתר או לברר את הטלפון של מארגן האירוע?

אנו משתדלים לתת לגולשי האתר את המידע המירבי והמפורט ביותר על כל ההופעות. כל הפרטים שיש בידינו מתפרסמים באתר. בעמודי המופעים מופיעים בד״כ תקצירי המופע, תאריכי הצגות, מיקום, שעות, כמות הכרטיסים למכירה ומחיריהם, כתובת המקום, מפות הגעה וכ״ו. הגולשים מתבקשים לקרוא את המידע באופן קפדני. אם לא מצאת את מה שחיפשת, המידע לא קיים אצלנו, ולא נוכל לספק לך אותו גם בטלפון. דרכנו לא ניתן לקבל מספרי טלפונים של המארגנים, משום שהם אינם עובדים מול הקונים.

הזמנתי כרטיס באתר אך טרם קיבלתי אישור הזמנה בדוא״ל, מה עליי לעשות?

לאחר התשלום עבור ההזמנה, האישור נשלח אליך באופן אוטומטי. אם אינך רואה אותו בתיקיית הדואר הנכנס, יש לבדוק בתיקיית דואר הזבל (SPAM) או בתיקיית דואר לא רצוי. יתכן גם שטעית בכתובת דוא״ל בזמן מילוי ההזמנה . יש להיכנס למדור ההזמנות שלי באתר ולשלוח את השובר לדוא״ל שלך שנית.

האם קיימת אפשרות לרכוש כרטיסים לכיסאות שלא מופיעים באתר?

כל הכרטיסים למכירה נמצאים באתר. אם אינך רואה את מקומות הישיבה הרצויים לך, משמעות הדבר, לצערנו, היא שהם אינם עומדים למכירה דרך האתר או שהם כבר תפוסים. אין צורך להתקשר לשירות לקוחות עם שאלה זו, היות והמידע באתר אחיד עבור כלל הגולשים. אנו לא נמצאים בקשר עם קופות אחרות ואין באפשרותנו לספק מידע על רכישת כרטיסים דרכן.

מול ההופעה שאני מעוניין/ת בה כתוב "חסר במלאי". ניתן לקנות כרטיסים דרך הטלפון?

כל המידע מתעדכן באתר בזמן אמת. אם מופיעה הכתובת "חסר במלאי", פירוש הדבר הוא שכל הכרטיסים אזלו. לכן אין צורך להתקשר לשירות לקוחות עם שאלה זו. אנו לא נמצאים בקשר עם קופות אחרות ואין באפשרותנו לספק מידע על רכישת כרטיסים דרכן.

איך מבררים על הופעות עתידיות באתר?

מידע על הופעות חדשות ומבצעים נשלח פעם בשבוע לדוא״ל של המנויים לתפוצת האתר. כדי לא להחמיץ את ההופעה שבה אתם מעוניינים, מומלץ להשתמש באופציית תפוצת הדוא״ל שלנו ולהירשם לקבלת תפוצת דוא”ל שבועית. בכל עת תוכלו לבטל את התפוצה בקישור באמצע המכתב.

קשר טלפוני

באילו מקרים יש להתקשר לטלפון שמופיע למעלה?

שירות לקוחות אינו מחלקת בירורים. הטלפון מיועד לתשלום עבור הזמנות שביצעת או לביטולים. כל המידע אודות הכרטיסים למכירה נמצא באתר.