גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
http://www.yosmusic.com
הופעות ג'אז ובלוז

The Guy Mintus Show

ארכיון תאריך: 15 יולי 2020

משך: שעה וחצי

פתיחת הדלתות במועדון שבלול ב-19:00. שימו לב! המקומות נשמרים עד שעה לפני תחילת ההופעה (יש להגיע לקראת פתיחת שערים).

The Guy Mintus Show 

Live at Shablul Jazz 

מופע פסנתר אינטראקטיבי שיכלול הגרלה ואלתורים על בקשות הקהל
אמן הפסנתר הבינלאומי גיא מינטוס מזמין את הקהל הישראלי למופע פסנתר אינטראקטיבי, שבו לצד הרפרטואר הייחודי שלו, גיא יגריל ויאלתר לייב על בקשות הקהל!
עם פרוץ משבר הקורונה, החל גיא בתכנית לייב אינטרנטית קבועה מהסטודיו הביתי שלו שכל מטרתה היא לשמח אנשים עЧЧי ביצועים מפתיעים של השירים האהובים עליהם. תוך שהוא מוקף בפסנתר, לופר ושלל צעצועים, גיא הגריל ואלתר על מאות בקשות לשירים של אנשים מכל העולם. התכנית הגיעה למאות אלפי צפיות תוך כדי שהיא זוכה לשמח ולגעת ברבים ואפילו יצרה מעין קהילה גלובלית סביבה.

לראשונה, גיא יקיים את התכנית עבור קהל חי ואתם מוזמנים להיות שם, לבקש את השירים האהובים, להשתתף בהגרלה ואולי לזכות בביצוע חי בערב עצמו!

ההופעה בשבלול תתקיים ימים ספורים לפני סיום קמפיין ההדסטארט של גיא, The Great Israeli Songbook, כך שניתן לרכוש כרטיסים להופעה דרכו וכך לזכות בתשורות בלעדיות על הדרך.
גיא מינטוס - פסנתר, שירה, לופר, צעצועים.

עוד על גיא:
גיא מינטוס, פסנתרן ומלחין מחונן אשר הופיע במעל 20 מדינות. גיא, אשר גדל בבית מעורב ממוצא עיראקי, מרוקאי ופולני מצליח להרגיש בבית הן כסולן-מלחין עם תזמורות קלאסיות מערביות, והן עם ענקי גЧאז ועם מאסטרים של מוסיקה מסורתית טורקית, מרוקאית, הודית, יוונית ועוד.

 עם פרוץ משבר הקורונה החל גיא בתכנית לייב אינטרנטית קבועה אשר בה הוא מקבל בקשות לשירים, מגריל ומאלתר בשידור חי על השירים הנבחרים תוך שימוש בלופר, בקולו ובשלל צעצועים המקיפים אותו בחדר השידור. עד כה, התכנית זכתה למאות אלפי צפיות של אנשים מכל העולם. 

במהלך הקריירה שלו שיתף גיא פעולה עם הסימפונית ירושלים, הפילהרמונית הבווארית, ותזמורת ירושלים מזרח ומערב (לשעבר האנדלוסית). גיא הינו זוכה Чפרס לאונרד ברנשטייןЧ מטעם ASCAP ארגון זכויות היוצרים האמריקני, פרס בחירת הקהל בתחרות הפסנתר של פסטיבל הג'ז במוЙנטרЖה שבשוויץ. לגיא שלישיית פסנתר משלו, ואלבום הבכורה שלה, ,A Home in Between הוצג כבחירת העורך של מגזין הג'ז היוקרתי DownBeat, דבר שהוביל להזמנת השלישיה להופיע במרכז לינקולן הניו יורקי. לאחרונה קיבל גיא חסות כאמן של Yamaha Pianos.

 

ШMintus pours together a mixed brew of influences - Arabic makam, Jewish folk song, Eastern European dance rhythms and, especially, classic hard bop - with ebullient grace that you'd think they all originated in the very same place" 

The New York Times, May 2019 

“Mintus’ shining, charismatic personality is addictive, and his fine trio liberates listeners with its majestic take on freedom conjured through thoughtful connections.”

DownBeat Magazine, May 2019
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter